TU COMUNIDAD DE CUENTOS EN INTERNET
Noticias Foro Mesa Azul

Inicio / Cuenteros Locales / daggaz / The art must be beautiful, the artist must be beautiful

[C:348822]

The art must be beautiful, the artist must be beautiful, art should be something, the artist must be someone, art must be pleasant, the artist must be pleasant, art must be expensive, the artist must be presumptuous, art must be read, the artist must be implied, art must take shape, the artist should stick to one form, the art should be an artist, the artist must be art ...

El arte debe ser bello, el artista debe ser bello, el arte debe ser algo, el artista debe ser alguien, el arte debe ser agradable, el artista debe ser agradable, el arte debe ser cara, el artista debe ser presuntuoso, el arte debe ser leído, El artista debe ser implícita, el arte debe tomar forma, el artista debe ceñirse a una forma, la técnica debe ser un artista, el artista debe ser arte ...

L'art doit être beau, l'artiste doit être beau, l'art doit être quelque chose, l'artiste doit être quelqu'un, la technique doit être agréable, l'artiste doit être agréable, la technique doit être cher, l'artiste doit être présomptueux, l'art doit être lu, L'artiste doit être tacite, doit prendre la forme d'art, l'artiste doit s'en tenir à une forme, la technique doit être un artiste, l'artiste doit être un art ...

Η τεχνη πρεπει να ειναι ομορφο, ο καλλιτεχνης πρεπει να ειναι ομορφη, η τεχνη θα πρεπει να ειναι κατι, ο καλλιτεχνης πρεπει να ειναι καποιος, η τεχνη πρεπει να ειναι ευχαριστη, ο καλλιτεχνης πρεπει να ειναι ευχαριστη, η τεχνη πρεπει να ειναι δαπανηρη, ο καλλιτεχνης πρεπει να ειναι επαρση, η τεχνη θα πρεπει να διαβασει, ο καλλιτεχνης πρεπει να ειναι σιωπηρη, η τεχνη πρεπει να παρει σαρκα και οστα, ο καλλιτεχνης πρεπει να εμμεινουμε σε μια μορφη, η τεχνη θα πρεπει να ειναι ενας καλλιτεχνης, ο καλλιτεχνης πρεπει να ειναι τεχνη ...

L'arte deve essere bella, l'artista deve essere bella, l'arte deve essere qualcosa, l'artista deve essere qualcuno, l'arte deve essere piacevole, l'artista deve essere piacevole, l'arte deve essere costoso, l'artista deve essere presuntuoso, l'arte deve essere letto, L'artista deve essere implicita, deve prendere forma d'arte, l'artista deve attenersi a una forma, l'arte deve essere un artista, l'artista deve essere arte...

Искусство должно быть красивым, художник должен быть красивым, искусство должно быть что-то, художник должен быть кто-то, искусство должно быть приятным, художник должен быть приятным, искусство должно быть дороже, художник должен быть presumptuous, искусство должно идти, художник должен быть подразумеваемы&# 1084;, искусство должно принять форму, художник должен придерживаться одной формы, искусство должно быть художник, художник должен быть искусство ...

A arte deve ser bela, o artista deve ser bonito, a arte deve ser uma coisa, o artista tem de ser alguém, a arte deve ser agradável, o artista deve ser agradável, a arte deve ser caro, o artista deve ser presunçoso, a arte deve ser lido, O artista deve estar implícita, a arte deve tomar forma, o artista deve ater a uma forma, a arte deve ser um artista, o artista tem de ser arte ...

美しいアートしなければ&#123 94;らないのは、そのアーティ& #12473;トの美しいしなければな&#124 25;ない、芸術しなければなら& #12394;いことがあるなら、その&#124 50;ーティストにしなければな& #12425;ない、芸術しなければな&#124 25;ない快適、快適アーティス& #12488;しなければならない、高&#203 85;な美術しなければならない& #12392;、ずうずうしいしなけれ&#124 00;ならないアーティストは、& #33464;術しなければならない読&#124 35;で、黙示のアーティストし& #12394;ければならないのは、芸&#348 99;の形を取らなければならな& #12356;、そのアーティストに固&#225 19;する必要フォームでは、美& #34899;しなければならないアー&#124 86;ィストは、アーティストの& #12450;ートしなければならない...

Die Kunst muß schön sein, die Künstler müssen schön sein, die Kunst sollte etwas, der Künstler muss jemand, der Kunst muss angenehm, der Künstler muss angenehm, die Kunst muss teuer, der Künstler muss anmaßend, Kunst gelesen werden müssen, Der Künstler muss implizit, Kunst muss Gestalt annehmen, die Künstlerin sollte an einer Form, die Kunst soll ein Künstler, der Künstler muss Kunst ...

De kunst moet mooi, de kunstenaar moet worden mooie, kunst moet iets, de kunstenaar moet iemand, kunst moet aangenaam, de kunstenaar moet aangenaam, kunst moet worden duurder, de kunstenaar moet worden aanmatigend, kunst moet worden gelezen, De kunstenaar moet worden geïmpliceerd, kunst moet nemen vorm, de kunstenaar moet vasthouden aan een vorm, de kunst moet een kunstenaar, de kunstenaar moet zijn kunst ...

الفن يجب ان تكون جميلة ، والفنان يجب أن تكون جميلة ، والفن ينبغي ان يكون شيئا ، والفنان يجب ان يكون أحدهم ، الفن يجب ان يكون لطيفا ، والفنان يجب ان يكون لطيفا ، الفن يجب ان يكون مكلفا ، والفنان يجب ان يكون الافتراض ، يجب ان تقرأ في الفن ، الفنان يجب ان يكون ضمنيا ، الفن يجب ان يتبلور ، والفنان يجب ان نتمسك بآخر ، فن ينبغي ان تكون فنان ، والفنان يجب ان يكون الفن...




Texto agregado el 22-04-2008, y leído por 178 visitantes. (2 votos)


Lectores Opinan
22-04-2008 un spam echo poema? un poema echo spam ? bonita idea jaja Rybot
22-04-2008 Ehhhhh,¿como le hago para entender? Es genial********** Victoria 6236013
22-04-2008 Es un escrito coqueto Ilanga
 
Para escribir comentarios debes ingresar a la Comunidad: Login


[ Privacidad | Términos y Condiciones | Reglamento | Contacto | Equipo | Preguntas Frecuentes | Haz tu aporte! ]